Laureatów konkursu e-Commerce Polska Awards poznamy w listopadzie. Fot. pressfoto.ru

Rozpoczęła się 4. edycja konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Lista nominowanych w poszczególnych kategoriach zostanie ogłoszona 20 października. Laureatów poznamy 17 listopada.

W konkursie mogą wziąć udział sklepy internetowe oraz – i to jest nowość tegorocznej edycji – banki i zakłady ubezpieczeniowe. Zgłoszenia można nadsyłać do 5 września. Zgodnie z regulaminem każdy sklep może zgłosić się maksymalnie w trzech kategoriach.

Kategorie z zakresu brandingu: Innowacja roku, Pomysł promocyjny roku, Design roku, Mobilny design roku, Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Kategorie z zakresu sprzedaży: Strona roku, Przełamanie nieufności, m-Commerce, Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej.

Zgłoszenia zostaną ocenione przez jury składające się z profesjonalistów, praktyków branży e-handlu. Najlepsze sklepy będą też wybierane przez klientów w głosowaniu elektronicznym.