Witold Kikolski demonstruje rowerek Scrambler na licencji Ducati.

Marka Chicco chce, aby jej zabawki były łatwo dostępne dla większej liczby klientów. Ma w tym pomóc rozwijania od kilku miesięcy współpraca z hurtowniami.

Dotychczas Artsana Poland, do której należy Chicco, dostarczała towar bezpośrednio do sklepów, skupiając się przede wszystkim na punktach z asortymentem niemowlęcym. Od kilku miesięcy to się zmienia.

– Jesteśmy obecni również w wybranych hurtowniach na terenie całej Polski. Chcemy w ten sposób dotrzeć do mniejszych sklepów i dzięki temu ułatwić klientom zakup naszych produktów – mówi dyrektor handlowy Witold Kikolski. Wśród partnerów hurtowych są m.in. Rekman, Anek, Euro-Trade, Miki, Panda, M&Z, Hasta i Distri.

Jednym z elementów nowej strategii dystrybucyjnej jest obecność Chicco na kontraktacjach organizowanych przez hurtownie. Niedawno firma zadebiutowała m.in. na targach szkolno-zabawkowych Euro-Trade w Krakowie.

Wśród produktów, które wzbudziły największe zainteresowanie sklepów podczas tej imprezy, był m.in. rowerek biegowy Ducati Scrambler z lekką aluminiową ramą i piankowymi kołami (patrz zdj.). Inne bestsellery Chicco to miś z projektorem z linii First Dreams oraz projektor na łóżeczko Next 2 Stars.