Księga Rozwoju Dziecka to kampania społeczna zorganizowana przez firmę Marko przy wsparciu marki Tiny Love. Fot. Tiny Love

W niedzielę (27 sierpnia) odbędzie się premiera siódmego, czyli ostatniego odcinka Księgi Rozwoju Dziecka – kampanii społecznej zainicjowanej przez firmę Marko z Wodzisławia Śląskiego przy wsparciu brandu Tiny Love.

Film będzie można zobaczyć na kanale Youtube: Tiny Love Poland. Pod koniec miesiąca wszyscy, którzy zapisali się na newsletter na blogu: ksiegarozwojudziecka.blogspot.pl otrzymają VI i VII rozdział poradnika.

Kampania wystartowała w połowie maja. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak istotna jest obserwacja dzieci w pierwszych latach ich życia. Organizatorzy zachęcali opiekunów do współtworzenia Księgi Rozwoju Dziecka, czyli bezpłatnego poradnika wydawanego w postaci e-booka i filmów edukacyjnych. Każdy mógł przesłać opis własnego doświadczenia związanego z wychowywaniem dzieci, mądrymi zabawami i ćwiczeniami.

15 tygodni projektu w liczbach prezentuje się następująco – powstało 5 rozdziałów bezpłatnego poradnika dla rodziców, 6 filmów edukacyjnych i 30 ćwiczeń opisanych na blogu.