Targi Mody Dziecięcej Kido to impreza B2B. Fot. Kido

W dniach 8-9 lutego, w łódzkim Centrum Promocji Mody ASP, odbędzie się 2. edycja Targów Mody Dziecięcej Kido. To jedna z pierwszych w Polsce imprez o charakterze B2B poświęconych jedynie modzie dziecięcej, adresowana m.in. do butików, sklepów concept store, oferujących odzież dla dzieci oraz salonów z asortymentem dziecięcym chcących uzupełnić ofertę o modę dla dzieci.

Na wystawie zaprezentuję się 30 wyselekcjonowanych marek oferujących odzież, obuwie i dodatki dla dzieci, m.in. Losan, Sly, Kanz, Blueseven, Besta Plus, Nativo Kids, Broel, Minimi, Aqademia oraz Tuss. Pojawią się kolekcje jesień-zima 2017-18 oraz propozycje na sezon wiosna-lato 2017.

Pierwszego dnia targów odbędzie się pokaz mody dziecięcej.W programie wydarzenia są również szkolenia dla sklepów z kreowania przestrzeni handlowej prowadzone przez firmę VM Studio.

Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na Facebooku.