Paweł Kołtuniak z firmy Epoch poleca zestawy kreatywne Aquabeads i zabawki Sylvanian Families.

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa zabawek Aquabeads i Sylvanian Families. Grupą docelową obu marek są dziewczynki w wieku 4-9 lat. 15-sekundowe spoty będą wyświetlane do końca maja.Plan marketingowy dla obu marek jest identyczny. Reklamy można zobaczyć w 10 stacjach: TVP ABC, Cartoon Network, CBeebies, Polsat JimJam, Boomerang, MiniMini+, Teletoon+, Nickelodeon, Puls i Puls 2. Obydwa spoty zostaną wyemitowane łącznie 3100 razy.

– Osoba z grupy docelowej powinna zobaczyć reklamę Aquabeads lub Sylvanian Families przeciętnie 11 razy – mówi Paweł Kołtuniak, National Business Manager w firmie Epoch, która jest właścicielem obu brandów.

W przypadku Aquabeads głównym promowanym produktem jest Pracownia dla początkujących. Na końcu spotu pokazano także zestaw na licencji Krainy lodu.

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się

Reklama Sylvanian Families przedstawia zestaw startowy Przytulny domek wiejski.

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się

Paweł Kołtuniak już teraz zapowiada, że kolejna kampania pojawi się w telewizji jesienią. Obejmie ona większe zestawy Aquabeads i Sylvanian Families, polecane na prezenty gwiazdkowe.