Targi Kielce przygotowują się do jesiennej edycji Kids’ Time. Fot. Sławomir Panek

Hale wystawiennicze Targów Kielce znów wypełnią się artykułami dla najmłodszych i ich rodziców, o ile nie zmieni się sytuacja związana z pandemią. Organizatorzy dokładają wszelkich starań, aby goście nie obawiali się przyjechać na wystawę zaplanowaną w dniach 28-30 września.

Kids’ Time od ponad dekady buduje pozycję lidera na rynku wystaw branży dziecięcej.
Kieleckie wydarzenie przyciąga międzynarodowe firmy: producentów wózków, fotelików,
zabawek, tekstyliów i artykułów do pielęgnacji najmłodszych. – Z dumą możemy powiedzieć, że na stałe wpisaliśmy się w kalendarz marek dziecięcych – mówi Joanna Marcjan, zastępca dyrektora Wydziału Targowego.
– I choć w tym roku musieliśmy go nieco zmodyfikować, to wiemy, że wyjątkowa jesienna edycja targów będzie udana – podkreśla.

Wydarzenie trwać będzie od 28 do 30 września. To nie jedyna nowość, którą przygotowali organizatorzy. – Platforma Kids’ Time Digital będzie uzupełnieniem klasycznej oferty – mówi Joanna Marcjan. – Wystawcy będą mogli zaprezentować siebie i swoje produkty również wirtualnie. Dodatkowo udostępnimy kalendarz spotkań on-line, a także relacje z wydarzeń towarzyszących targom – dodaje przedstawicielka kieleckiego ośrodka.

Partnerem strategicznym wydarzenia po raz kolejny została firma Marko. Głównym partnerem medialnym jest „Branża Dziecięca”.