Jak przełożyć wiedzę o bezpiecznym przewożeniu dzieci na wyniki sprzedaży fotelików? Można było się tego dowiedzieć podczas 2. Konferencji Foteliki Pod Lupą, zorganizowanej wczoraj w Warszawie przez Fotelik.info.

Wyszkolony sprzedawca daje klientowi poczucie bezpieczeństwa, a ludzie wolą kupować u kogoś, komu ufają. Uczestnicy spotkania dowiadywali się więc, na jakie elementy zwracać uwagę dobierając fotelik do konkretnego samochodu i jak prezentować swoją wiedzę klientom. W spotkaniu wzięło udział kilkanaście osób – byli to przedstawiciele importerów oraz sprzedawcy ze sklepów.

Poza ekspertami fotelik.info w spotkaniu uczestniczyli także zaproszeni goście. Znany fizjoterapeuta Paweł Zawitkowski uczył, jak sprawić, żeby dziecko podczas prezentacji fotelika przez sprzedawcę nie płakało. Z kolei Marek Jankowski z „Branży Dziecięcej” radził, jak zwiększyć zyski i zadowolenie klientów wzorując się na bankach, restauracjach i stacjach benzynowych.

Następna konferencja Foteliki Pod Lupą została zaplanowana na październik.

[FAG id=37870]