Czasopismo „Branża Dziecięca”

Jeżeli prowadzisz sklep lub hurtownię z zabawkami albo artykułami dla dzieci, to czasopismo „Branża Dziecięca” jest właśnie dla Ciebie.

Znajdziesz u nas informacje o nowościach takich jak wózki, foteliki samochodowe, akcesoria dziecięce, odzież i obuwie dla najmłodszych, zabawki oraz gry planszowe.

Podpowiemy Ci praktyczne techniki podnoszące sprzedaż. Poznasz ludzi, którzy prowadzą firmy podobne do Twojej i dowiesz się, jakie są sekrety ich sukcesów. Nauczysz się omijać biznesowe pułapki i systematycznie rozwijać firmę. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi istotnymi informacjami branżowymi.

Jeżeli natomiast jesteś producentem, importerem albo dystrybutorem zabawek i artykułów dziecięcych, reklama w „Branży Dziecięcej” pomoże Ci zbudować albo wzmocnić sieć dystrybucji. Im lepiej handlowcy znają Twój towar, tym lepiej potrafią go sprzedawać i tym częściej u Ciebie zamawiają.

Pomagamy w ten sposób wielu firmom, od stawiających pierwsze kroki w biznesie po międzynarodowe koncerny. Dla Ciebie też przygotujemy optymalne rozwiązania.

Kup najnowszy numer

Prowadzę sklep z zabawkami i artykułami dla dzieci. Gdzie mogę kupić „Branżę Dziecięcą”?

Aktualne wydania znajdziesz w dziale z prasą gospodarczą w największych salonach Empiku. Jeżeli chcesz dostawać każdy numer pocztą, zamów prenumeratę. Możemy też wysyłać ci nieregularnie bezpłatne egzemplarze, jeżeli dopiszesz się do naszej bazy danych.

Dopisz się do bazy wysyłkowej

Do bazy dopisujemy wyłącznie firmy handlowe z branży zabawek i artykułów dziecięcych.
Zgłoszenia osób prywatnych są odrzucane. Podanie wszystkich informacji jest wymagane.

Please wait...

SPOSÓB DYSTRYBUCJI

55%

wysyłka do sklepów i firm z branży

25%

dystrybucja w hurtowniach

18%

targi i kontraktacje

2%

wybrane salony Empik

Dlaczego warto zamówić prenumeratę?

Damian Kowalczyk, Dziecięcy Świat Marzeń (Tychy)

Zdecydowaliśmy się na prenumeratę, ponieważ BD to najlepsze czasopismo o branży dziecięcej, z którego często korzystamy: porady, reklamy itp.

Elżbieta Kawala, Erwik (Zamość)

Dzięki lekturze Waszego pisma wybór hurtowni (sprawdzonych i wiarygodnych) jest dla mnie o wiele łatwiejszy i wiem, co się aktualnie dzieje.

Joanna Śpiewak, Piccolino (Gdańsk)

Pracuję stale nad rozwojem sklepu. Wasz magazyn pozwala śledzić najnowsze informacje z zakresu e-commerce, targów, wydarzeń związanych z branżą dziecięcą.

Małgorzata Formella, Boboshop (Gdynia)

Pierwszy numer przeczytałam „od deski do deski” i stwierdziłam, że bez tego nie da się prowadzić sklepu internetowego z artykułami dla dzieci!

Wojciech Tajs, Krak-Wit (Kraków)

W 2013 r. zamówiłem prenumeratę i nie zawiodłem się. BD bardzo mi pomogła w prowadzeniu sklepu i nawiązywaniu kontaktów handlowych.

Barbara Zegiel, Ateneum (Kraków)

Przedłużyliśmy prenumeratę, bo „Branża Dziecięca” dostarcza wielu cennych informacji potrzebnych w naszej działalności.