Jakie korzyści daje reklama w prasie branżowej?

Reklama kierowana do sklepów i hurtowni jest jednym z najważnych elementów skutecznego planu marketingowego.

Klient kupi Twój produkt tylko wtedy, gdy będzie on dostępny w sklepie – to logiczne. Dlatego tak ważne jest, aby przekonać do swojej oferty osoby odpowiedzialne za zaopatrzenie. To właśnie główna grupa naszych czytelników (w ponad 90% przypadków „Branżę Dziecięcą” trafiającą do sklepu czyta właściciel, w 51% – kierownik lub manager).

Klienci często dopiero w sklepie decydują, że chcą coś kupić. Co czwarty zakup jest dokonywany pod wpływem impulsu. Aby zachęcić do wybrania Twojego produktu, sprzedawca musi go znać i umieć zaprezentować. Właściciele są główną grupą docelową czasopisma. „Branżę Dziecięcą” czyta także personel (deklaruje to 53% ankietowanych sklepów).

Rodzice zwracają coraz większą uwagę na bezpieczeństwo i jakość produktów dla dzieci. Zarobisz więcej, jeżeli ekspedient w sklepie będzie umiał przekazać im, w jaki sposób Twój produkt spełni ich oczekiwania. „Branża Dziecięca” nadaje się do tego doskonale, bo reklama w czasopiśmie może być regularnie powtarzana, dzięki czemu łatwiej ją zapamiętać.

Reklama całostronicowa w „Branży Dziecięcej” kosztuje 4 851 zł + VAT.
To inwestycja, która szybko się zwraca!

Mamy też propozycje dla firm o mniejszych budżetach – prezentacja produktu kosztuje 331 zł + VAT. Stałym klientom proponujemy rabaty.

Pobierz pełną ofertę reklamową

Pobierz pełną ofertę reklamową

Ofertę otrzymasz na adres e-mail. Twoje dane zostaną użyte do jej
przesłania i ewentualnego późniejszego kontaktu związanego
z otrzymaną ofertą.

Dodatkowe informacje

Agnieszka Wyszomirska, manager ds. reklamy
tel. 501 199 055

Kalendarium dla reklamodawcy

NumerZamówienia
na reklamę
Przesyłanie
reklam
Data
publikacji
Uwagi
1/202614.11.202521.11.202517.12.2025Ostatnie wydanie przed targami w Kielcach
2/202616.01.202623.01.202617.02.2026Dystrybucja na targach Kids’ Time w Kielcach
3/202613.03.202620.03.202615.04.2026Ostatnie wydanie przed Dniem Dziecka
4/202606.05.202615.05.202610.06.2026Dobry czas na prezentację artykułów szkolnych
5/202610.07.202617.07.202612.08.2026Dystrybucja m.in. na targach Kind + Jugend w Kolonii
6/202611.09.202618.09.202614.10.2026Dobry moment na prezentację oferty świątecznej
1/202712.11.202619.11.202616.12.2026Ostatnie wydanie przed targami w Kielcach
2/202715.01.202722.01.202716.02.2027Dystrybucja na targach Kids’ Time w Kielcach
3/202705.03.202712.03.202714.04.2027Ostatnie wydanie przed Dniem Dziecka
Zaufali nam: