Jakie korzyści daje reklama w prasie branżowej?

Reklama kierowana do sklepów i hurtowni jest jednym z najważnych elementów skutecznego planu marketingowego.

Klient kupi Twój produkt tylko wtedy, gdy będzie on dostępny w sklepie – to logiczne. Dlatego tak ważne jest, aby przekonać do swojej oferty osoby odpowiedzialne za zaopatrzenie. To właśnie główna grupa naszych czytelników (w ponad 90% przypadków „Branżę Dziecięcą” trafiającą do sklepu czyta właściciel, w 51% – kierownik lub manager).

Klienci często dopiero w sklepie decydują, że chcą coś kupić. Co czwarty zakup jest dokonywany pod wpływem impulsu. Aby zachęcić do wybrania Twojego produktu, sprzedawca musi go znać i umieć zaprezentować. Właściciele są główną grupą docelową czasopisma. „Branżę Dziecięcą” czyta także personel (deklaruje to 53% ankietowanych sklepów).

Rodzice zwracają coraz większą uwagę na bezpieczeństwo i jakość produktów dla dzieci. Zarobisz więcej, jeżeli ekspedient w sklepie będzie umiał przekazać im, w jaki sposób Twój produkt spełni ich oczekiwania. „Branża Dziecięca” nadaje się do tego doskonale, bo reklama w czasopiśmie może być regularnie powtarzana, dzięki czemu łatwiej ją zapamiętać.

Reklama całostronicowa w „Branży Dziecięcej” kosztuje 3970 zł + VAT.
To inwestycja, która szybko się zwraca!

Mamy też propozycje dla firm o mniejszych budżetach – ceny reklam zaczynają się już od 429 zł + VAT, a prezentacji produktów – od 169 zł + VAT. Stałym klientom proponujemy rabaty.

Pobierz pełną ofertę reklamową

Pobierz pełną ofertę reklamową

Ofertę otrzymasz na adres e-mail. Twoje dane zostaną użyte do jej
przesłania i ewentualnego późniejszego kontaktu związanego
z otrzymaną ofertą.

Please wait...

user_784066_e783e4_hugeDodatkowe informacje

Anna Dżanajewa, manager ds. reklamy
tel. 71 734 58 91 lub 501 199 055

NumerZamówienia
na reklamę
Przesyłanie
reklam
Data
publikacji
Uwagi
2/201713.01.201720.01.201723.02.2017Dystrybucja na targach Kids’ Time w Kielcach
3/201724.03.201731.03.201728.04.2016Ostatnie wydanie przed Dniem Dziecka
4/201725.05.20172.06.201730.06.2017Dobry czas na prezentację artykułów szkolnych
5/201727.07.20173.08.20171.09.2017Dystrybucja m.in. na targach Kind + Jugend w Kolonii
6/201731.08.20177.09.20175.10.2017Dobry moment na prezentację oferty świątecznej
7/20175.10.201712.10.20178.11.2017Ostatnie wydanie przed Gwiazdką
1/201816.11.201623.11.20172.01.2018Ostatnie wydanie przed targami w Kielcach