Branża Dziecięca 5/2011 (wersja elektroniczna)

W numerze m.in. sposoby sklepów tradycyjnych na radzenie sobie z tańszą konkurencją w internecie.

Opis

Branża Dziecięca 5/2011 – spis treści

  • Sposób na internet
    Jak sklepy tradycyjne radzą sobie z internetową konkurencją
  • Sklep tętniący życiem
    Aktywność sprzedawców przyciąga klientów
  • Handel na dwa fronty
    Wywiad z Filipem Kołodziejczykiem (Topmarket)
  • Sto pytań o bezpieczeństwo
    Christian Wetterberg z Lego wyjaśnia o co chodzi w nowej dyrektywie zabawkowej
  • Ktoś tu fałszuje
    Kłopoty z podrabianymi zabawkami
  • Wszystko gra
    Gry planszowe wróciły do łask
  • Puzzle w ogrodzie
    Nowe pomysły na znane od lat układanki
  • Kosztowne błędy w regulaminach
    Jak sformułować zasady sprzedaży w sklepie internetowym
  • Czy twoja domena należy do ciebie?
    Zabezpiecz się przed utratą jednego z cennych składników majątku firmy
  • Troll, ekspozycja i nowa szafa, czyli historie meblowe
    O polskich meblach dziecięcych za granicą i zagranicznych w Polsce
  • Zbieracz rzeczy z duszą
    Wywiad z Zenonem Błaszakiem (Pinio/Drewnostyl)
  • Dawnych wózków czar
    Początku 120-letniej historii produkcji wózków w Częstochowie
  • Widzę wszystko podwójnie
    Artykuły dziecięce dla bliźniaków
  • Sieć dla bezpieczeństwa
    Nawet najlepszy fotelik samochodowy nie chroni, jeżeli jest źle zamontowany
  • Ponadto w czasopiśmie Branża Dziecięca 5/2011: Wydarzenia  Branża w sieci  Dziecięce bestsellery  Poczet Sklepów Polskich: Sklep Zabawkowy (Oława) i Świat Dziecka (Bochnia)  Polskie Stowarzyszenie Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych  Producenci i dystrybutorzy polecają  Przegląd rynku: klocki i zestawy konstrukcyjne  Przegląd rynku: łóżeczka i kojce  Rabaty dla sklepów  Raporty Rapex  Kind + Jugend Extra: Alexis II, Coto Baby, Eko, Marko, Tutek

Informacje dodatkowe

Liczba stron

108 (w tym dodatek Kind + Jugend Extra – 8 str.)

Data publikacji

1 września 2011