Branża Dziecięca 5/2011 (wersja elektroniczna)
7 zł
W numerze m.in. sposoby sklepów tradycyjnych na radzenie sobie z tańszą konkurencją w internecie.
Opis
Branża Dziecięca 5/2011 – spis treści
- Sposób na internet
Jak sklepy tradycyjne radzą sobie z internetową konkurencją
- Sklep tętniący życiem
Aktywność sprzedawców przyciąga klientów
- Handel na dwa fronty
Wywiad z Filipem Kołodziejczykiem (Topmarket)
- Sto pytań o bezpieczeństwo
Christian Wetterberg z Lego wyjaśnia o co chodzi w nowej dyrektywie zabawkowej
- Ktoś tu fałszuje
Kłopoty z podrabianymi zabawkami
- Wszystko gra
Gry planszowe wróciły do łask
- Puzzle w ogrodzie
Nowe pomysły na znane od lat układanki
- Kosztowne błędy w regulaminach
Jak sformułować zasady sprzedaży w sklepie internetowym
- Czy twoja domena należy do ciebie?
Zabezpiecz się przed utratą jednego z cennych składników majątku firmy
- Troll, ekspozycja i nowa szafa, czyli historie meblowe
O polskich meblach dziecięcych za granicą i zagranicznych w Polsce
- Zbieracz rzeczy z duszą
Wywiad z Zenonem Błaszakiem (Pinio/Drewnostyl)
- Dawnych wózków czar
Początku 120-letniej historii produkcji wózków w Częstochowie
- Widzę wszystko podwójnie
Artykuły dziecięce dla bliźniaków
- Sieć dla bezpieczeństwa
Nawet najlepszy fotelik samochodowy nie chroni, jeżeli jest źle zamontowany
- Ponadto w czasopiśmie Branża Dziecięca 5/2011: Wydarzenia • Branża w sieci • Dziecięce bestsellery • Poczet Sklepów Polskich: Sklep Zabawkowy (Oława) i Świat Dziecka (Bochnia) • Polskie Stowarzyszenie Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych • Producenci i dystrybutorzy polecają • Przegląd rynku: klocki i zestawy konstrukcyjne • Przegląd rynku: łóżeczka i kojce • Rabaty dla sklepów • Raporty Rapex • Kind + Jugend Extra: Alexis II, Coto Baby, Eko, Marko, Tutek
Informacje dodatkowe
Liczba stron | 108 (w tym dodatek Kind + Jugend Extra – 8 str.) |
---|---|
Data publikacji | 1 września 2011 |