Branża Dziecięca 4/2011 (wersja elektroniczna)
7 zł
W numerze m.in. o tym, czy gadżety dla dzieci i rodziców służą zaspokajaniu rzeczywistych potrzeb, czy tylko wyciąganiu pieniędzy od nieświadomych rodziców.
Opis
Branża Dziecięca 4/2011 – spis treści
- Na Torwarze – Dzień Branżowy
Targi Moje Dziecko także dla profesjonalistów
- Interkobo pod choinkę
Łódzka firma prezentuje nowości na Gwiazdkę
- Weteran ma 5 lat
Jubileuszowe targi Mother & Baby w Warszawie
- Dziwnie w Poznaniu
Wystawcy komentują targi Brzuszek i Maluszek
- Dyrektywa coraz bliżej
Pełne emocji spotkanie PSBZiADz z ekspertami
- Od grzechotki do iPhone’a, czyli jak zabawić niemowlaka
Zabawki dla najmłodszych dzieci
- Patent na życie
Wywiad z Jose Bensoussanem (wynalazcą systemu do spania LifeNest)
- Raczkujący w kasku
Artykuły dziecięce, bez których można się obejść
- Sushi dla początkujących
Jak sprzedawać krzesełka do karmienia
- Być przy kasie
Strefa kasy – ostatnia szansa na zachęcenie klienta do zakupu
- Domena jak telefon
Adres internetowy to już konieczność
- Czego szukają allegrowicze
Marki dziecięce najczęściej wyszukiwane na aukcjach internetowych
- Ubranie to wyzwanie
Odzież dziecięca na jesień i zimę
- Na kawę z żyrafą
Kluby malucha jako punkty sprzedaży
- Ponadto w czasopiśmie Branża Dziecięca 4/2011: Wydarzenia • Branża w sieci • Dziecięce bestsellery • Poczet Sklepów Polskich: Bajka (Kołobrzeg) i Bajeczka (Żary) • Polskie Stowarzyszenie Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych • Producenci i dystrybutorzy polecają • Przegląd rynku: zestawy kreatywne • Przegląd rynku: krzesełka do karmienia • Rabaty dla sklepów • Raporty Rapex
Informacje dodatkowe
Liczba stron | 92 |
---|---|
Data publikacji | 1 lipca 2011 |