Branża Dziecięca 2/2009 (wersja elektroniczna)

W numerze m.in. strategia na kryzys, czyli jak zarobić, gdy inni tną koszty.

Opis

Branża Dziecięca 2/2009 – spis treści

  • 60-latek wciąż w formie
    Jubileusz targów zabawek w Norymberdze
  • Więcej Polaków w Norymberdze
    Galeria wystawców Spielwarenmesse
  • Strategia na kryzys
    Spowolnienie gospodarcze jest zagrożeniem, ale daje też nowe szanse
  • Automatyczne zyski
    O zaletach pojazdów na monety mówi Krzysztof Kupper (Kupper-Automaty)
  • Markety są bez szans
    Specjalistyczne sklepy dziecięce powinny konkurować z sieciami handlowymi obsługą i wystrojem
  • Idealny klient z brzuszkiem
    15 sposobów dotarcia do przyszłych mam
  • Portale, o których się pisze
    Raport Newspoint, MediaDzieci.pl i „Branży Dziecięcej”
  • Zła czy dobra reklama?
    Dylematy związane z reklamami adresowanymi do dzieci
  • Promocja ma być zabawą
    Chcąc dotrzeć do dzieci, musisz mówić w sposób dla nich zrozumiały
  • Ponadto w czasopiśmie Branża Dziecięca 2/2009: Wydarzenia  Dziecięce bestsellery  Producenci i dystrybutorzy polecają  Przegląd rynku: lalki Przegląd rynku: leżaczki, bujaczki  Raporty Rapex

Informacje dodatkowe

Liczba stron

56

Data publikacji

1 marca 2009