
Solution Baby Care od lipca rozbudowuje swój dział komunikacji z klientami. Intensyfikowane są działania w obszarze social mediów. Powstała również nowa strona internetowa, dzięki której rodzice mogą dowiadywać się o nowościach zarówno produktowych jak i w zakresie pielęgnacji i wychowania dziecka. Wszystko dzięki nowej osobie – Joannie Gabrysiak-Wadowskiej.
Zmiany w polityce komunikacyjnej w pierwszej kolejności można było zaobserwować na stronie internetowej dystrybutora z Konstancina. W zakładce Aktualności pojawiło się więcej informacji zapraszających klientów do wspólnych akcji i działań.
– W lipcu do zespołu Solution Baby Care dołączyła Joanna Gabrysiak-Wadowska, manager public relations z 10 letnim doświadczeniem – wyjaśnia Michał Lenarczyk, właściciel firmy. – Joanna zajmuje się komunikacją dla innowacyjnych produktów Beaba oraz śpiworków i otulaczy Gro Company.
Kluczowymi zadaniami nowego pracownika jest budowaniem świadomości produktów w internecie, w tym social media. Jest ekspertem w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Jej rolą jest także prowadzenie działań społecznych dla marki Gro, której Solution Baby Care jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce.
– Gro Company, producent śpiworków i otulaczy, od lat angażuje się w poprawę bezpieczeństwa snu dzieci – dodaje Michał Lenarczyk. – Od 2000 roku wspiera fundację The Lullaby Trust (wcześniej The Foundation for the Study of Infant Deaths, FSID), wiodącą brytyjską organizację, która działa na rzecz zapobiegania śmierci niemowląt.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie Gro oraz Lullaby Trust Solution stworzył serwis edukacyjny www.bezpiecznysendziecka.pl. Jest to bogata baza wiedzy dla rodziców, zawierająca oparte o badania porady, filmiki instruktażowe oraz odpowiedzi na wiele pytań dotyczących bezpieczeństwa snu dziecka. W sierpniu Gro zostało także partnerem strategicznym I ogólnopolskiej kampanii Podaruj Dziecku Bezpieczny Sen.
Joanna Gabrysiak-Wadowska ze swoim synem Stanisławem.