
W okresie przedświątecznym EC elements wypuści na rynek grupę zestawów kreatywnych Sweet Art. Jest to nowość w ofercie firmy, która zostanie bardzo mocno wsparta kampanią reklamową i serią promocji w sieciach handlowych oraz sklepach z zabawkami.
Sweet Art to nowe zestawy kreatywne dla dzieci, których bazą jest słodka, jadalna masa w różnych kolorach i smakach. Nowa linia produktów proponuje szeroką gamę zestawów, z których można wykonać np. jadalne ślimaczki, gąsieniczki, misie, słonie, żabki, pingwiny. Masa może być także użyta do dekoracji ciast lub wykonania lizaków, cukierków czy słodkiego bukieciku.
– Producentem zestawów jest izraelska firma Diamant Toys, z którą współpracujemy od 4 lat, a której produkty pod marką Amav dystrybuujemy – wyjaśnia Elżbieta Chełmecka, dyrektor zarządzający EC elements. – Jest to najnowszy produkt w ofercie tego producenta, na polskim rynku produkty Sweet Art będą również nowością.
Izraelskie zestawy mają podbić serca przede wszystkim dziewczynek w grupie wiekowej od 4 do 12 roku życia. Intensyfikacja sprzedaży i promocji będzie odbywać się w okresie przed Bożym Narodzeniem. Jak się można domyśleć – Sweet Art ma być jednym z podstawowych prezentów dla dziewczynek jakie przyniesie im pod choinkę Mikołaj. Reklamy produktu zobaczymy przede wszystkim w telewizji. Będą to 15 sekundowe spoty, które dotrą do 700 tysięcy małych widzów i rodziców. Kampania reklamowa rozpocznie się 2 grudnia, tuż przed mikołajkami a zakończy tuż przed wigilią 22 grudnia. Będzie podzielona na 3 fazy – budowanie zasięgu, utrwalanie wizerunku i przypomnienie o produkcie tuż przed świętami. Będzie podzielona między dwie grupy wiekowe – w zależności od charakteru stacji telewizyjnych w jakich zostaną wyemitowane spoty. Pierwsza grupa to dzieci od 4 do 6 roku życia. Druga – od 7 do 12. W sumie reklama będzie pokazywana w 9 stacjach dziecięcych. Jednak EC elements nie ogranicza się tylko i wyłącznie do kampanii w tv.
– Wprowadzenie produktu na rynek polski odbędzie się we współpracy z siecią salonów Smyk – dodaje Elżbieta Chełmecka. – Ponadto produkty znajdą się w dobrych sklepach z zabawkami i hurtowniach. Planowana jest prezentacja zestawów demonstracyjnych w salonach i sklepach, a także degustacje.
Jadalne zestawy kreatywne Sweet Art, to nowość na polskim rynku. Kampania reklamowa nowych produktów w ofercie EC elements rozpocznie się w grudniu.