10 lat marki Skip Hop.
10 lat marki Skip Hop. Fot. Skip Wish

W tym roku mija 10. rocznica powstania amerykańskiej marki Skip Hop. Wszystko zaczęło się w 2003 r. od zaprojektowania torby na akcesoria dziecięce. Od tego czasu firma wprowadziła na rynek ok. 350 produktów przeznaczonych dla niemowlaków, przedszkolaków i rodziców.

W Polsce marka jest dystrybuowana od 2010 r. przez firmę SkipWish, która w przyszłym roku planuje znaczne wzmocnienie obecności w sprzedaży stacjonarnej. – Przygotowujemy różne działania, które pomogą nam jeszcze wyraźniej zaistnieć w tym kanale dystrybucji. Na przykład podczas kieleckich targów Czas Dziecka zaprezentujemy 3 rodzaje firmowych regałów, ułatwiających właścicielom sklepów ekspozycję naszego asortymentu – zapowiada właścicielka Skip Wish Magdalena Żarska. Dodaje, że marka zza oceanu odniosła sukces na polskim rynku; świadczą o tym m.in. niestety coraz częściej pojawiające się podróbki.

Nowe regały Skip Hop obejrzeć będzie można na targach Czas Dziecka. Fot. Skip Wish