W tym roku stoiska wystawców zajmą w Kielcach 8 hal. Fot. Sławomir Panek

Wszystkim planującym odwiedzenie 9. edycji targów w Kielcach przypominamy o prostym sposobie uniknięcia kolejek do kas. Należy wcześniej zarejestrować się na stronie targów i wydrukować wejściówkę, którą dostaniemy e-mailem. Rejestracja online prowadzona jest do 19 lutego, do północy.

W programie targów, tradycyjnie, zaplanowano prezentacje dla handlowców przygotowane przez międzynarodowych i polskich ekspertów. O światowych trendach na rynku zabawek i artykułów dla dzieci opowie Reyne Rice (Toy Trend Expert, USA), a Paweł Szmidt z RMD Research przedstawi nowe wyniki badań na temat sektora zabawkowego.

Dagmara Habiera z VM Studio podpowie, w jaki sposób planować działania marketingowe w sklepie w kontekście visual merchandisingu. Sławomir Rajch z Raben Group opowie o logistyce w sklepach internetowych,
natomiast Bartosz Ulman (Navo Orbico Toys) poradzi, jak konkurować, sprzedając zabawki online.

O markach dziecięcych podbijających social media opowie Agnieszka Rutkowska (Think Kong), a o znaczeniu wideo w mediach społecznościowych – Magdalena Daniłoś (Offon Agency). Natomiast Marcin Mielczarek
(e-Zabawkowo.pl) podzieli się kilkoma praktycznymi wnioskami, do jakich doszedł po dziesięciu latach prowadzenia internetowego sklepu z zabawkami.