Firma Tuban zmieniła sposób dystrybucji swoich produktów. Fot. Materiały prasowe

Firma Tuban zdecydowała o całkowitym przejęciu dystrybucji swoich produktów w kraju. Polski producent zabawek kreatywnych, po dziesięciu latach istnienia na rynku i rozszerzeniu oferty o pozycje z segmentu „slime”, zdecydował się także na rozwój dotychczasowych relacji biznesowych i budowę własnej sieci handlowej.

– Ostatni rok przyniósł ogromny rozwój w zakresie linii produktowej, która w tej chwili przekracza 230 indeksów. Zaczynaliśmy od płynu do baniek, które są naszym sztandarowym produktem, rozpoznawalnym na niemalże wszystkich kontynentach, ale z powodzeniem wprowadziliśmy na rynek kolekcję uwielbianych przez dzieci i młodzież kolorowych glutów, czyli Tuban Slime dostępnych w kilkudziesięciu odmianach. Sporym powodzeniem cieszą się również zestawy do samodzielnego tworzenia slajmów oraz cała gama półproduktów, które również można kupić oddzielnie. W kolekcji znalazły się plastyczne tubicoolki, spaghetti slime, Crazy Hel w puszce, umożliwiający samodzielne napełnianie balonów czy Tuban Snow – sztuczny śnieg – wylicza Jakub Bochenek, pomysłodawca i dotychczasowy właściciel marki.

Przejęcie dystrybucji to naturalny etap rozwoju firmy, na który zarówno od strony produkcyjnej, jak i dystrybucyjnej, cały zespół przygotowywał się już od dłuższego czasu. Od 1 grudnia do dyspozycji klientów jest podzielony terytorialnie dział handlowy:
Stanisław Bieńkowski: tel.: +48 787 569 280, stanislaw.bienkowski@tuban.pl (woj. małopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, podkarpackie).
Krzysztof Streich: tel.: +48 533 173 983, krzysztof@tuban.pl (woj. lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, wielkopolskie, łódzkie).
Konrad Kalina: tel.: +48 534 927 933, konrad.kalina@tuban.pl (woj. mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie).

Więcej informacji znaleźć można na stronie firmy oraz na Facebooku.