
Targi Spielwarenmesse proponują możliwość wcześniejszego zaprezentowania i obejrzenia przyszłorocznej oferty zabawkowej w ramach projektu Spielwarenmesse BrandNew. Zgłoszenia firm, które chcą zaprezentować swój asortyment przyjmowane są do 13 stycznia. Kupujący obejrzą ofertę cyfrową bezpłatnie. O projekcie mówi Christian Ulrich, dyrektor marketingu Spielwarenmesse eG.
W styczniu na nowej wirtualnej platformie Spielwarenmesse BrandNew odbędzie się branżowa prezentacja nowości. Czy może nam pan powiedzieć coś więcej na ten temat?
Christian Ulrich: W lipcu branża zabawkarska spotka się na wyjątkowej letniej edycji targów Spielwarenmesse. Wcześniej chcemy skorzystać z ogromnego zasięgu naszych platform cyfrowych, dając firmom możliwość zaprezentowania nowych produktów odbiorcom z całego świata za pośrednictwem Spielwarenmesse BrandNew. Wirtualne wydarzenie odbędzie się pod koniec stycznia. W ten sposób chcemy wypełnić lukę w spotkaniach targowych.
Oferujemy różne pakiety, które dostawcy mogą zarezerwować już od 500 EUR. Obejmują one prezentacje produktów na stronie internetowej Spielwarenmesse wraz z opisami produktów, zdjęciami i materiałami wideo, a także danymi kontaktowymi do firmy. Pakiety różnią się zakresem promocyjnym generowanym przez posty w mediach społecznościowych i prezentacje produktów w specjalnym biuletynie Spiewarenmesse, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród grup docelowych z branży. W specjalnym kalendarzu udostępnionym na stronie internetowej można zamieścić wpisy o planowanych wydarzeniach w firmie: eventy, spotkania branżowe, warsztaty. W tygodniu od 25 do 29 stycznia będą się odbywały spotkania na żywo z dostawcami na kanałach Facebook i Instagram Spielwarenmesse. Będzie to nie tylko okazja do obejrzenia produktow i nowości, ale również do rozmowy online.
Na jakie zasięgi mogą liczyć zgłaszający się?
Christian Ulrich: Dane mówią same za siebie: każdego roku odnotowujemy ponad milion odwiedzin naszej witryny i ponad cztery miliony odsłon. Mamy około 43 tys. obserwujących na Facebooku i Instagramie. Ponadto nasz biuletyn branżowy i baza danych gości dają nam dostęp do ponad 100 tys. odbiorców – osób decyzyjnych z całego świata. Te platformy mogą teraz posłużyć wszystkim przedsiębiorstwom, niezależnie od ich wielkości, do nawiązania międzynarodowych kontaktów, kluczowych w prowadzeniu biznesu.
Podczas pandemii zabawki zyskały na znaczeniu bardziej niż kiedykolwiek. A Spielwarenmesse BrandNew jest dokładnie tym, czego teraz potrzebuje branża. Na jakie usługi mogą liczyć przedsiębiorcy?
Christian Ulrich: Witryna Spielwarenmesse przekształca się w centrum, które zapewnia detalistom i kupującym przegląd globalnego rynku. Odwiedzający będą mogli korzystać z tej usługi w języku niemieckim i angielskim od 25 stycznia. Nie wychodząc z biura czy domu, będą mieli możliwość poznać produkty dostawców i na tej podstawie przygotować ofertę na nadchodzący rok. Jednocześnie Spielwarenmesse BrandNew to także cenna możliwość nawiązania kontaktów z nowymi kontrahentami. To wszystko uzupełni nasza aktualna oferta biuletynów i sesje na żywo w mediach społecznościowych Spielwarenmesse.
Jaka branża zareagowała na Spielwarenmesse BrandNew?
Christian Ulrich: Początkowa reakcja przemysłu zabawkarskiego była bardzo pozytywna. Tworzymy platformę, która łączy handel i produkcję. Firmy zainteresowane prezentacją siebie i swoich produktów na Spielwarenmesse BrandNew mogą zarejestrować się na naszej stronie internetowej www.spielwarenmesse.de do 13 stycznia. Oferta cyfrowa będzie dostępna bezpłatnie dla kupujących i detalistów.
Kontakt dla firm zainteresowanych uczestnictwem w Spielwarenmesse BrandNew: Sabine Liebscher, Senior Project Manager, Spielwarenmesse eG, tel.: +49 911 99813-11
fax: +49 911 99813-811, email: s.liebscher@spielwarenmesse.de.