Zmiany w Lionelo. Fot. Mat. prasowe

Lionelo, marka tworząca artykuły dla dzieci, po blisko 8. latach na rynku wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej. Ruszyła także nowa strona internetowa.

– Rebranding Lionelo stanowi zwieńczenie podejmowanych przez nas działań związanych z podnoszeniem jakości produktów, dzięki czemu marka weszła w kolejny etap rozwoju. Zdecydowaliśmy się na modyfikację dotychczasowego wizerunku i zaprezentowanie nowego oblicza, które lepiej odpowiada na potrzeby naszych klientów – mówi Marcin Baranowski, CEO Brandline Group.

Lionelo planuje również współpracę z influencerami oraz inne niestandardowe działania. Kampania, która rozpoczęła się 28 czerwca potrwa do końca 2021 roku. Swoim zasięgiem obejmie głównie internet. Wsparcie zapewnią bannery, komunikacja w social mediach oraz prasa.

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się