
Organizatorzy targów Spielwarenmesse zachęcają do kupowania biletów na przyszłoroczną edycję targów zaplanowaną w dniach 2-6 lutego. Bilety można kupić tylko online. Ze względów pandemicznych nie będzie prowadzona sprzedaż w kasach stacjonarnych. Więcej informacji znaleźć można na stronie targów.
W programie lutowej edycji pojawiło się kilka nowych punktów. Na prośbę samych wystawców, którzy chcieli mieć w jednym miejscu zebrane firmy świadczące usługi biznesowe, utworzono Service Provider Area. Znajdą się tam wystawcy z zakresu marketingu, logistyki, technologii produkcji, opakowań oraz instytuty testujące i certyfikujące (hala 3A).
Powiększona zostanie strefa zabawek elektronicznych Tech 2 Play (hala 4A), pojawi się także wystawa specjalna artykułów papierniczych Insights-X Area (hala 4). Nowością będzie Start-up Area w hali 8, do której przeniesiona zostanie także ekspozycja TrendGallery i przentacja nagrodzonych produktów w konkursie Toy Award 2022. Game Inventors Convention będzie miejscem spotkań twórców i wydawców gier z całego świata. Umożliwi to wejście autorów gier na nowe międzynarodowe rynki.
Wraz z wystawą stacjonarną zostanie uruchomiona platforma digitalowa, która pozwoli wystawcom na szerszą prezentację oferty, a zwiedzającym zapewni jeszcze efektywniejsze zaplanowanie wizyty na targach. Fit for Fair to cykl webinariów i podcastów, podczas których można dowiedzieć się o trendach w zabawkach i handlu detalicznym, cyfryzacji i zrównoważonym rozwoju. Jeśli ktoś woli wykłady na żywo, będzie miał taką okazję: w hali 3A odbędą się prelekcje ekspertów z całego świata (Live on Stage). Tutaj też zorganizowana będzie ekspozycja Toys go Green, z zabawkami spełniającymi kryteria ekologiczne i zrównoważonego rozwoju. Dla tych, którzy nie zdążą obejrzeć wszystkiego, przygotowane będą codzienne relacje z targów na Spielwarenmesse TV.