Fot. Depositphotos.com

Przed Dniem Dziecka producenci i dystrybutorzy zabawek ruszają z intensywnymi kampaniami promocyjnymi w mediach. Sprawdź, jakie produkty będą gwiazdami sezonu i na co warto zwrócić uwagę, planując zatowarowanie sklepu!

Czego pragną dzieci

Swoje działania reklamowe na ten rok Playmobil podsumowuje hasłem „W roku 2025 koncentrujemy się na tym, czego pragną dzieci i co kupują rodzice”. Kampanią reklamową w telewizji i online zostaną objęte produkty i zestawy z serii Action Heroes: Policja i Straż pożarna, oraz z serii Piraci i Dinozaury. Dodatkowo online będą reklamowane serie Pet grooming / Zwierzęta domowe oraz Duży dom dla lalek. Nie zabraknie również specjalnych akcji w social mediach i punktach sprzedaży.

Promocja nowości

Z okazji Dnia Dziecka TM Toys rusza z intensywną kampanią promującą takie marki, jak: Littlest Pet Shop (Wave 3), Hey Clay oraz licencję Bluey. Produkty pojawią się w kampaniach telewizyjnych (największe kanały dziecięce oraz
TV Puls), w digitalu i mediach społecznościowych. Dodatkowo promowane będą nowości Fru Blu (Bubble Rose, Flower, Lamp, Catcher Dino, Catcher Star) oraz nowa marka wyjątkowych laleczek kolekcjonerskich XOX Kweenie.

Wśród kluczowych produktów objętych kampanią znalazły się: zestawy Littlest Pet Shop (blistery, dwu- i trzypaki z figurkami), Bluey Wywrotka z 2 figurkami, Bluey Domek Niespodzianka i Interaktywny plusz oraz zestaw Hey Clay Rainbow Unicorns.

TM Toys stawia na wielokanałowe dotarcie i wzrost rozpoznawalności tych marek w kluczowym sezonie sprzedażowym.

Spy Guy na kolei

Przed Wielkanocą miała miejsce duża kampania promocyjna gier z serii Spy Guy, z nowością Spy Guy Kosmos oraz grą Cztery Sery na licencji Rodzina Treflików, a także doskonale wpisującą się w klimat świąt wielkanocnych grą Magajaja. Z zabawek w telewizji w tym czasie można było obejrzeć też reklamę nowej linii klocków Connect. Tu warto wspomnieć o kreacji FakeOutOfHome dla klocków Connect, którą Trefl opublikował niedawno w swoich social mediach. Zawiera ona film z ulicy w Gdańsku, na której wśród innych samochodów stoi animowany jeep z linii klocków Trefla, po czym po chwili transformuje się w awionetkę i odlatuje. W ten sposób Trefl w innowacyjny sposób pokazuje nowe klocki, których wyróżnikami są mobilność konstrukcji oraz możliwość transformacji w zestawach 2 w 1 i 3 w 1.

W maju przed Dniem Dziecka dla wymienionych produktów, w tym dodatkowo dla gier Mistakos Platforma, Kapibary Herbaciary czy Szepty na strychu i dla klocków z prawdziwej cegły Brick Trick prowadzone będą intensywne kampanie digitalowe, w tym przez Google ads, social ads oraz influencer marketing.

Ponadto w weekend 31.05–01.06 z okazji Dnia Dziecka Trefl wspólnie z PKP zaplanował także akcję marketingową dla Spy Guya, w której na wybranych dworcach kilku dużych miast Polski będą prowadzone animacje z wielkoformatową grą, będzie można spotkać maskotki Treflików i wygrać nagrody.

Jednorożce, smoki i psy

W wiosennych działaniach reklamowych Spin Master skupi się na kluczowych markach. Kampanie promocyjne obejmą m.in. produkty z serii Psi Patrol Rubble & Crew (kampania influencerska na Instagramie), Koci domek Gabi (reklamy w TVP ABC oraz tematycznych kanałach Polsatu i TVN, a także w social mediach), kostka Rubika (promocja digitalowa).

W związku z premierą filmu Jak wytresować smoka (13.06.2025) działaniami reklamowymi na YouTube oraz w telewizji objęte zostaną produkty z bohaterami filmu. A dla fanów magicznych stworzeń Spin Master planuje kampanię reklamową Akademii Jednorożców w TVP ABC, kanałach tematycznych Polsatu i TVN oraz na YouTube.