Fot. materiały prasowe

Rozpoczęła się rejestracja na najważniejsze europejskie wydarzenie dla branży licencyjnej – Brand Licensing Europe. BLE zaprasza do Londynu od 7 do 9 października.

Organizatorzy liczą na kolejny sukces wydarzenia po rekordowej liczbie uczestników w ubiegłym roku (ok. 11 tys.). – Globalna branża licencjonowania, według raportu Licensing International, w ubiegłym roku osiągnęła wartość 396,6 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 3,7% w porównaniu do 2023 r. BLE to premierowa okazja do nawiązania współpracy z europejskimi markami na skalę globalną oraz globalnymi markami w Europie. Jeśli jesteś europejskim detalistą, producentem lub dostawcą usług, który szuka okazji do współpracy z gotowymi do licencjonowania markami, BLE to wydarzenie, które musi znaleźć się w twoim kalendarzu – zachęca do wzięcia udziału w wydarzeniu Ella Haynes, dyrektor Brand Licensing Europe.

Swój udział w październikowej wystawie zapowiedziało prawie 200 właścicieli marek i agentów z różnych segmentów: rozrywka, marki i styl życia, sztuka, design oraz wizerunek. Wśród wystawców w ExCel London zobaczymy takie firmy jak Paramount, Pokémon, LEGO, Warner Bros. Discovery, The Smiley Company, Studiocanal, Hasbro, Real Madrid FC, Le Petit Prince, Capcom, Beanstalk, Difuzed, emoji, Manchester City FC oraz wiele innych.

Brand Licensing Europe to wiodące wydarzenie w Europie poświęcone licencjonowaniu, rozszerzaniu marek i współpracom, organizowane przez Global Licensing Group Informa Markets i sponsorowane przez stowarzyszenie branżowe Licensing International (LI).

Formularz rejestracyjny tutaj.