Fot. materiały prasowe.

Trixie Baby, belgijska marka produktów dla dzieci, już od 15 lat pomaga najmłodszym rozwijać wyobraźnię i towarzyszy ich zabawom.

– Hasłem przewodnim marki jest Nieskończona wyobraźnia, a ta filozofia jest zakorzeniona we wszystkim, co robimy. Nasi zwierzęcy brand heroes, jak Pan Lew, Pani Kotka czy Pan Dino, są z dziećmi od niemowlęcia do lat szkolnych. Świat zwierząt, który zbudowaliśmy we wszystkich kategoriach, sprawia, że ​​nasze kolekcje są natychmiast rozpoznawalne, co pozwala dzieciom nawiązywać emocjonalne więzi z ich ulubionymi postaciami. Ponadto zrównoważony rozwój jest sercem tego, co robimy, zapewniając, że nasze produkty są trwałe, a jednocześnie przyjazne dla planety – mówi Mathieu Touchet, International Sales Director. 

W tegorocznej wiosennej ofercie pojawiły się nowe zwierzęce postaci: Pan Motyl, Pan Smok, Pan Miś i Pan Triceratops, którzy pojawiają się na plecakach, butelkach, lunchboksach i talerzach.

Podejście do zrównoważonego rozwoju

Ważnym aspektem dla marki Trixie Baby jest materiał wykorzystany do produkcji. Plecaki są wykonane ze 100% materiałów z recyklingu, gryzaki ze 100% naturalnej gumy, a pluszaki z bawełny organicznej z poliestrowym wypełnieniem z recyklingu. Drewniane i kartonowe zabawki posiadają certyfikat Forest Stewardship Council (FSC), co potwierdza ich pochodzenie z odpowiedzialnie zarządzanych lasów.

Zaangażowanie Trixie w rozwój dziecięcej wyobraźni zostało docenione przez jurorów takich europejskich konkursów, jak Zabawka Roku 2024 w Belgii, Gift of the Year 2024 w Wielkiej Brytanii oraz Nagroda Rodziców 2024 w Polsce (wyróżnienie).

Polskim dystrybutorem marki Trixie Baby jest Kids Concept.