Fot. BabyBjörn

BabyBjörn nawiązało długoterminową współpracę korporacyjną z Międzynarodowym Instytutem Dysplazji Stawu Biodrowego (IHDI), aby wspierać rodziny dotknięte tym schorzeniem i rozszerzyć działania edukacyjne na temat tej choroby.

Szwedzka firma produkująca artykuły dla niemowląt poinformowała, że ​​współpraca będzie koncentrować się na podnoszeniu świadomości i promowaniu edukacji na temat dysplazji stawu biodrowego, która często jest diagnozowana w pierwszych miesiącach życia dziecka. BabyBjörn opracowuje produkty przeznaczone na ten wczesny etap rozwoju i podkreśla, że ​​partnerstwo jest zgodne z jej celem, jakim jest wspieranie zdrowia niemowląt i dobrostanu rodziny.

IHDI to międzynarodowa organizacja non-profit, która zajmuje się edukacją i dostarczaniem informacji rodzinom, pacjentom i pracownikom służby zdrowia na temat diagnostyki, leczenia i badań związanych z dysplazją stawu biodrowego.

„Partnerstwo z BabyBjörn pozwoli IHDI na dalsze wzmocnienie działań edukacyjnych i zapewnienie wsparcia większej liczbie rodzin na całym świecie. BabyBjörn jest odpowiednim partnerem dla IHDI ze względu na ich zaangażowanie w zdrowie stawów biodrowych” – powiedział dr Pablo Castañeda, dyrektor medyczny Międzynarodowego Instytutu Dysplazji Stawów Biodrowych.

Firma BabyBjörn, założona w 1961 roku, produkuje nosidełka dla dzieci od 1973 r. „Dobrostan niemowląt to nasza racja bytu, a ułatwianie życia rodzicom to nasza pasja. Chcemy oferować rodzinom jak najlepsze wsparcie nie tylko poprzez produkty, ale także pomocną komunikację. IHDI jest naszym bliskim doradcą od wielu lat i z radością zacieśniamy naszą współpracę” – powiedziała Stina Westerstad, prezes BabyBjörn.

Polskim dystrybutorem marki BabyBjörn jest Scandinavian Baby.