Fot. materiały prasowe

Mattel i Playmobil ogłosiły nowe partnerstwo licencyjne, które wprowadza Barbie w świat figurek Playmobil. To rozszerzenie współpracy po tym, jak marki połączyły siły, tworząc wspólną kolekcję Monster High wiosną tego roku. Figurki mają trafić do sprzedaży już jesienią.

Linia Barbie x Playmobil, której globalna premiera została zapowiedziana na lato 2026 r., łączy uwielbiany przez dziewczynki sposób zabawy lalką z charakterystycznym dla Playmobila stylem modułowym i zamiłowaniem do detali. Seria będzie oparta na Barbie Dreamhouse Adventures i będzie nawiązywać do stylu życia na plażach Malibu. 

„Barbie to ikona kultury, która nieustannie ewoluuje i inspiruje” – powiedział prezes Playmobil, Bahri Kurter. „Wprowadzenie marki Barbie do świata Playmobil opiera się na wspólnych wartościach i stanowi kolejny krok w naszej współpracy z firmą Mattel. Wspólnie tworzymy nowe możliwości opowiadania historii i zabawy opartej na zasadach, która pozwala dzieciom wcielić w życie swoje pomysły i wyobraźnię”.

„Partnerstwo z Playmobil to świetna okazja do rozszerzenia potencjału naszych marek i dotarcia do zróżnicowanych grup odbiorców. Charakterystyczny design sprawia, że ​​Playmobil jest idealnym partnerem w dostarczaniu wartościowych doświadczeń związanych z marką, które uzupełniają nasze główne linie produktów” – dodała Ruth Henriquez, dyrektor ds. licencji w Mattel EMEA.

Jako pierwsza została zaprezentowana Barbie na rolkach podczas spaceru z psem. Natomiast więcej szczegółów oba koncerny będą przedstawiały bliżej premiery nowej serii.