Projekt Prasa + Siła Marki dostarcza najważniejszych informacji o wybranym tytule. Fot. Sławomir Panek

Jaki jest nakład Branży Dziecięcej? Do kogo dociera nasze czasopismo? W jakich wydarzeniach bierzemy udział? Odpowiedzi m.in. na te pytania można znaleźć w projekcie Prasa + Siła Marki, który powstał z inicjatywy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, Izby Wydawców Prasy i Polskich Badań Czytelnictwa.

Prasa + Siła Marki to użyteczne narzędzie dla wszystkich zainteresowanych wiarygodną informacją na temat rynku prasowego: domów mediowych, klientów bezpośrednich i samych wydawców.

Raporty udostępniane w ramach projektu Prasa + Siła Marki gromadzą w jednym miejscu wszystkie podstawowe informacje o danym tytule prasowym i dostarczają najnowszych dostępnych na rynku danych.

W raporcie znajdują się także najbardziej aktualne dane o nakładzie, sprzedaży i rozpowszechnianiu wydań drukowanych i cyfrowych, wskaźniki czytelnictwa, stron internetowych tytułów prasowych a także informacje o mediach społecznościowych i wydarzeniach, którym dany tytuł patronuje i w jakich uczestniczy.