
Blisko 150 głównych domów towarowych i sieci handlowych w Pekinie i Szanghaju włączyło się do kampanii na rzecz bezpieczeństwa zabawek i artykułów dla dzieci.
Akcja jest prowadzona w 17 galeriach handlowych i 131 sklepach, m.in. Shin Kong Place, Yansha Youyi Shopping City, Scitech Plaza, Parkson China, Cuiwei Group, Bao Da Xiang Shopping Center for Kids, Shanghai BaiLian Group, Toys R Us, Lijia Baby oraz Mama’s Goodbaby. Jej celem jest zarekomendowanie chińskim konsumentom marek i produktów, które odznaczają się wysoką jakością i dbałością o bezpieczeństwo.
Do kampanii przystąpiły jak dotąd 123 międzynarodowe i chińskie marki. Są wśród nich: Mattel, Lego, Barbie, Transformer, Hot Wheels, Hape, Vtech, Siku, Beleduc, Combi, Britax, Chicco, Avent, Nuk, Cybex, a także Goodbaby, Silverlit, Yeehoo, Gigo, Rastar czy Banbao.
– Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na jakość i wartość produktów, w szczególności dotyczy to młodych rodziców kupujących zabawki i akcesoria dla dzieci. Jednak ponieważ wielu z nich nie zna zbyt dobrze tego asortymentu, wybór właściwych marek i bezpiecznych produktów jest dla nich problemem – zauważa Guo Jingmei, menedżer działu artykułów dziecięcych w galerii Cuiwei w Pekinie. – Ta kampania jest dla klientów użyteczną wskazówką przy zakupach.
Organizatorem akcji, zainaugurowanej w Pekinie blisko rok temu, jest Chińskie Stowarzyszenie Branży Zabawek i Art Dziecięcych (CTJPA), a wspiera ją tamtejszy rząd. Udział punktów handlowych jest ważnym elementem, dzięki któremu informacje o godnych polecenia firmach i produktach mogą łatwiej trafić do rodziców.
– Z radością obserwujemy, jak główni chińscy detaliści aktywnie włączają się do kampanii na rzecz bezpieczeństwa – komentuje wiceprezes CTJPA May Liang. – Spodziewamy się, że do czerwca 2014 r. wśród uczestników będzie łącznie 1000 sklepów należących do wiodących sieci oraz 300 największych domów towarowych z głównych miast, takich jak Pekin, Szanghaj, Guangzhou, Shenzhen, Hangzhou, Chengdu, Tianjin, Wuhan itd.
