Podczas Family Thinking Forum przyznano nagrody. Zwycięzców wybierały dzieci. Fot. Family Thinking Forum

Druga edycja Family Thinking Forum odbyła się 11 października w Forcie Sokolnickiego w Warszawie. Spotkanie było okazją do zdobycia najświeższej wiedzy o rodzicach, dzieciach i ich zmieniających się potrzebach i preferencjach.

Mowa była m.in. o tym, jak dzieci korzystają z mediów i jaki to ma wpływ na działania marketingowe. W trzech panelach – dzieci & młodzież, rodzina oraz marka – wystąpiło 10. ekspertów z całej Europy, m.in. Nicki Karet z angielskiej agencji badawczej, Dalibor Sumiga – ekspert marketingu behawioralnego, Clara Blasco z AIJU Centro Tecnologico z Hiszpanii oraz James Davis z agencji ChildWise, której pracownicy są często cytowanymi ekspertami z branży marketingu rodzinnego i dziecięcego w mediach na całym świecie.

W konferencji wzięli również udział polscy prelegenci, m.in. Paweł Tkaczyk, który opowiedział o schematach kreatywnych i kontekstach kulturowych w reklamie.

Podczas Family Thinking Forum wręczono Kids Wow! Awards – nagrody przyznawane osobom bądź markom przez dzieci w wieku 12-15 lat. W tym roku nagrody odebrali: ReZigiusz (kategoria: Online Master), Ford S-MAX (kategoria: Taka bryka rodzinie styka), H&M (kategoria: Outfit na propsie), Coca-Cola (kategoria: Orzeźwia na fejmie), Wedel (kategoria: Przyjemności z przeszłości).