
Family Thinking Forum – konferencja poświęcona marketingowi rodzinnemu, dziecięcemu i młodzieżowemu, odbędzie 11 października w Forcie Sokolnickiego w Warszawie. O najnowszych badaniach, rodzinnych trendach, skutecznej i etycznej komunikacji do rodzin, dzieci i młodzieży opowiedzą polscy i zagraniczni eksperci.
Czytelnicy „Branży Dziecięcej” zainteresowani udziałem w konferencji mogą skorzystać z rabatu. Po wpisaniu w formularzu rejestracji kodu FTCVLD2BW bilet można kupić za 799zł (cena obniżona z 1299 zł).
Partnerem badawczym konferencji jest agencja IQS, której przedstawiciele zaprezentują najświeższe wyniki badań dotyczące matek i ojców w wieku 30+. Podczas spotkania mowa będzie m.in. o najważniejszych trendach w marketingu rodzinnym, zmianach w decyzjach zakupowych w rodzinie, sposobach wykorzystania neurologii w budowaniu doświadczenia klienta w marketingu rodzinnym oraz wpływie mediów na działania posprzedażowe.
Po raz pierwszy po konferencji, powstanie opracowanie „Family 360°”. Rodzina zostanie w nim przedstawiona z punktu widzenia marketingu behawioralnego, neuromarketingu, digital marketingu, marketingu rodzinnego, dziecięcego, a także socjologów, badaczy, specjalistów komunikacji i agencji. Opracowanie otrzyma każdy uczestnik konferencji.