Family Thinking Forum – eksperci o marketingu dziecięcym, rodzinnym i młodzieżowym. Fot. Pressfoto/Freepik

Family Thinking Forum to wydarzenie poświęcone marketingowi rodzinnemu, dziecięcemu i młodzieżowemu, które odbędzie się w dniu 16 listopada w Warszawie. O najnowszych badaniach, rodzinnych trendach, skutecznej i etycznej komunikacji do rodzin, dzieci i młodzieży, opowie 18 ekspertów zarówno polskich jak i zagranicznych.

Dla czytelników Branży Dziecięcej organizatorzy wydarzenia przygotowali specjalną promocyjną ofertę. Przy rejestracji do końca października, koszt udziału w konferencji wyniesie 599 zł (netto) zamiast 799 zł, a od 1 listopada 799 zł zamiast 999 zł. Aby skorzystać ze zniżki, trzeba w formularzu rejestracji, w rubryce Uwagi, wpisać – Branża Dziecięca.

Wśród specjalistów uczestniczących w Family Thinking Forum jest m.in. dr Maria Costa (od ponad 20 lat na czele instytutu AIJU Centro Technologico z siedzibą w Hiszpanii oraz w Chinach) badaczka tematyki rodzinnej i dziecięcej oraz konsultantka wielu globalnych marek, która podzieli się wiedzą na temat trendów parentingowych.

O strategiach komunikacji skierowanych do ojców i ich roli w rodzinie opowie autor książek i publikacji o ojcostwie Henk Hanssen – autor wielu książek i rozlicznych publikacji o ojcostwie. Komunikacją skierowaną do matek zajmie się Catherine Pinet-Fernandes z francuskiego Instytutu Matek.

Anne-Lise Johnsen z klubu piłkarskiego Arsenal Londyn oraz Ben Frost z agencji Pineapple Lounge, opowiedzą o tym, w jaki sposób agencja badawcza pomogła zweryfikować ofertę klubu, adresowaną do dzieci i młodzieży.

Poznamy również wyniki unikalnego na skalę światową projektu badawczego AdLit, polegającego na badaniu efektywności i postrzegania nowych formatów reklamowych przez dzieci i młodzież, który zaprezentuje Ini Vanwesenbeeck z Belgii.

W gronie naszych rodzimych ekspertów, którzy wystąpią podczas konferencji, znaleźli się m.in. Natalia Hatalska, Hanna Banaś (autorka bloga O Matko Wariatko), a także Mikołaj Winkiel z Brand24. Organizatorem Family Thinking Forum jest agencja marketingowa Generations.

Więcej informacji o Family Thinking Forum oraz możliwość rejestracji – na stronie poświęconej wydarzeniu. Przy zgłoszeniu do 31 października odpłatność za udział w konferencji wynosi 799 zł netto.