Katarzyna Cichopek i Marcin Domeracki prezentują zabawkę z kolekcji Sensory. Fot. BranzaDzieciaca.pl

Trzy pokoje, w których odbyły się prezentacje nowości marek znajdujących się w portfolio Dumela i spora sala, w której wszystkie premiery można było przetestować przed złożeniem zamówienia – tak w dużym skrócie wyglądała 7. edycja kontraktacji zorganizowanych przez warszawskiego dystrybutora w hotelu Windsor, w Jachrance, w dniach 4-5 czerwca.

Dumel przedstawił też bardzo rozbudowane plany marketingowe, firma zaplanowała m.in. intensywne reklamowe kampanie telewizyjne.

Wśród rynkowych debiutów, które mieliśmy okazję obejrzeć ciekawie zapowiadają się m.in. zabawki z serii Dumel Discovery: Dźwiękopis i Kolorobot, które uczą m.in. rozpoznawania kolorów oraz gra Name It.

Po pracowitej części handlowej przyszła czas na atrakcje: rozgrywkę futbolową w wielkich kulach oraz imprezę utrzymaną w klimacie lat 90-tych.