
Na początku września amerykańskie The Toy Association otworzyło nowy Toy Building w El Segundo w hrabstwie Los Angeles. To nowoczesne centrum skupia w jednym miejscu globalnych graczy z branży zabawkarskiej, ale także mniejszych producentów i rozwijające się startupy, którzy prezentują swoje prototypy i nowości w specjalnych showroomach.
„Otwarcie Toy Building podkreśla znaczenie Południowej Kalifornii jako kluczowego centrum handlu i innowacji w branży zabawek – gałęzi gospodarki wartej ponad 100 miliardów dolarów” — podkreślił Greg Ahearn, prezes The Toy Association.
Wśród najemców Toy Building znalazły się takie marki jak Hasbro, LEGO, Crayola, Funko, Faber-Castell czy Playmobil. Podczas wrześniowo-październikowych pokazów w ramach „Fall Preview” około 200 firm zabawkarskich zaprezentuje w prywatnych showroomach swoje linie produktów na 2026 rok.
Założone w 1916 roku The Toy Association reprezentuje amerykańską branżę zabawkarską na rynkach całego świata. Organizacja od ponad 40 lat wyznacza standardy bezpieczeństwa zabawek i promuje znaczenie zabawy w rozwoju dzieci. Jako lider branży organizuje prestiżowe targi Toy Fair w Nowym Jorku i prowadzi działania na rzecz producentów, projektantów oraz innowatorów na całym świecie.