Russell podczas kontraktacji podsumował rok 2014 i zapowiedział nowości na IV kwartał. Fot. BranzaDziecieca.pl

Na 2-dniowych kontraktacjach firma Russell przedstawiła plany marketingowe na drugie półrocze i nowości na IV kwartał 2015 r.

Spotkania handlowe, zorganizowane w dniach 20-21 maja w Warszawie, przyciągnęły około 150 osób ze sklepów i hurtowni z całej Polski. Prezentację produktów, powtarzaną 3-krotnie w ciągu każdego dnia kontraktacji, poprowadziła Aleksandra Frąckiewicz. Podczas spotkania firma ujawniła swoje sprzedażowe hity i kalendarz telewizyjnych kampanii reklamowych związanych z produktami już znanymi, jak i zbliżającymi się premierami nowości.

Jakie produkty otwierają listę hitów sprzedaży marki Crayola? Pierwsze trzy miejsca zajmują: mata Doodle Magic, Marker Maker i  Marker Air Brush. Do bestsellerów być może dołączą m.in. Color Alive – kolorowanki, które „ożywają” dzięki skorzystaniu ze specjalnej aplikacji na smartfona. Kampania reklamowa tego produktu rozpocznie się już w sierpniu. Sezon świąteczny Russell poprzedzi z kolei reklamami produktów Paint Maker, Virtual Design Pro i Sketch Wizard.

Wiele nowości pojawi się również w asortymencie 4M. Wieloletnią współpracę z Russellem marka uhonorowała ostatnio nagrodą. Udział 4M w sprzedaży polskiego dystrybutora sięga niemal 50% jej wartości.

Przed skorzystaniem ze specjalnej oferty zakupów nowości można było nie tylko obejrzeć, ale również przetestować ich działanie. – Zamawiamy wszystko. Z Russellem współpracujemy od lat, produkty – szczególnie te najbardziej kreatywne – świetnie się sprzedają  – mówi Kamila Mroczkowska z hurtowni Panda z Białej Podlaskiej.  Aleksandra i Mateusz Szczepkowscy z KreatywneDziecko.eu przyznają, że nie zawsze wprowadzanie towarów, które im się podobają, okazuje się korzystne biznesowo. – Bronimy się przed produktami związanymi z nowymi technologiami, popieramy te, które sprzyjają posługiwaniu się wyobraźnią i rozwojowi manualnych zdolności dzieci. Zawsze jednak kapitulujemy przed życzeniami klientów – tłumaczą kontrahenci Russella.

Russell podczas kontraktacji podsumował rok 2014 i zapowiedział nowości na IV kwartał. Fot. BranzaDziecieca.pl