Dzięki aplikacji Hop klienci Toys R Us mogą zyskać m.in. punkty lojalnościowe. Fot.&nbs
Dzięki aplikacji Hop klienci Toys R Us mogą zyskać m.in. punkty lojalnościowe. Fot. BranzaDziecieca.pl

Sieć Toys R Us Polska rozpoczęła współpracę z dostawcą aplikacji Hop2shop. Klienci sklepów Toys R Us w całym kraju zyskają dzięki temu rozwiązaniu nowe atrakcyjne opcje, które będą mogli wykorzystać podczas robienia zakupów.

Hop2shop to platforma marketingu mobilnego w postaci aplikacji na smartfony, działająca w oparciu o system lokalizowania konsumenta (nazywany przez twórców BOX). Za każdym razem, kiedy klient Toys R Us, który zainstalował sobie aplikację w swoim telefonie, wejdzie do jednego ze sklepów sieci, otrzyma punkty w programie lojalnościowym.

Dzięki Hop2shop, klienci Toys R Us będą mieli na bieżąco dostęp do wszystkich najnowszych promocji marki. Poprzez aplikację będą im także przesyłane kupony promocyjne, informacje o zniżkach i wyprzedażach. Hop2shop jest już do ściągnięcia m.in. w App Store.

Dzięki aplikacji Hop2shop klienci Toys R Us mogą zyskać m.in. punkty lojalnościowe. Fot. BranzaDziecieca.pl