Wykorzystuj jak najwięcej dostępnych kanałów komunikacji,
by zbudować społeczność wokół twojej marki.
Fot. Depositphotos.com

Jak podbić serca rodziców i wywołać jeszcze więcej dziecięcych uśmiechów? Podarowując dzieciom wymarzone prezenty, a rodzicom spersonalizowaną komunikację, która pozwoli im podjąć właściwe decyzje.

Jak może w tym pomóc automatyzacja marketingu? Od czego zacząć i czy automatyzować można tylko marketing, jak wykorzystać technologię tej klasy, by usprawnić swoją pracę, a jednocześnie zwiększyć zadowolenie swoich klientów, jak odpowiednio zaplanować wdrożenie, by uzyskać oczekiwane efekty, jak w łatwy sposób tworzyć automatyzacje, które sprawdzą się w  branży dziecięcej?

Na te i wiele więcej pytań odpowiedzi udzieli Mike Korba już 22 marca podczas webinaru Jak automatyzować marketing w branży dziecięcej? 

Zapraszamy na spotkanie online 22 marca (wtorek) o godz. 11.00.

Zarejestruj się bezpłatnie i dołącz do spotkania https://app.livewebinar.com/820-857-566

Mike Korba Chief Commercial Officer, co-founder w User.com, Ekspert Marketing Automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk internetu, praktyk e-marketingu, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH – przedmiot „Growth Hacking”. W branży marketingowej pracuje od ponad 19 lat. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital), jak i specyfikę pracy w dziale marketingu. Przedsiębiorca internetowy, który rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Mówca na wielu konferencjach, m.in. Websummit, SaaStock, Infoshare. Kontakt e-mail: mike@user.com