Ponad 120 osób bierze udział w konferencji Kids & Family Marketing Day w Warszawie. Uczestnicy mają okazję dowiedzieć się, jakie wartości są ważne dla dzieci i jak przekładają się one na sprzedaż konkretnych produktów.

Spotkanie rozpoczął Radosław Pallach z agencji reklamowej Kid & Young. Analizował przypadki dwojga dzieci: 8-letniej Oli i 13-letniego Piotra. Pokazywał, jak 5-letnia różnica wieku przekłada się na postrzeganie świata. – Młodzi ludzie są wielozadaniowi, więc trzeba docierać do nich różnymi kanałami. Według ostatnich danych 10-13 latek wysyła 100 SMS-ów dziennie, bo komunikacja z kolegami i bycie na czasie są w tej grupie niezwykle ważne – podkreślał ekspert. Jego zdaniem komunikując się z dziećmi i rodzicami należy przestrzegać zasady: „Zaskocz dziecko, przekonaj mamę”.

O godzeniu decyzji zakupowych dzieci i rodziców mówiły też przedstawicielki Grupy IQS Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka.

Popołudniowa część konferencji jest przeznaczona na prezentację konkretnych przykładów. Preleganci reprezentujący marki takie, jak Kubuś, Danonki, Philips Avent i Nk.pl opowiedzą, jakimi sposobami walczą o względy dzieci i rodziców.

Fot. BranzaDziecieca.pl