Część dochodu ze sprzedaży pluszaków IKEA przeznaczy na wsparcie programów edukacyjnych.
Część dochodu ze sprzedaży pluszaków IKEA przeznaczy na wsparcie programów edukacyjnych. Fot. IKEA

W listopadzie rozpoczęła się tegoroczna edycja organizowanej przez IKEA Foundation, we współpracy z Unicef oraz fundacją Save the Children, kampania „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”.

Ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki lub książeczki dla dzieci zakupionej w sklepach IKEA (od 10 listopada do 4 stycznia), IKEA Foundation przekaże 1 euro na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych przez UNICEF i Save the Children.

Organizacje wykorzystają otrzymane środki na rozwój programów edukacyjnych przeznaczonych dla dzieci w Azji, Afryce i Europie Wschodniej. Od 2003 r. dzięki kampanii w ramach 90 projektów wsparcie otrzymało ponad 10 milionów dzieci w 46 krajach.

Część dochodu ze sprzedaży pluszaków IKEA przeznaczy na wsparcie programów edukacyjnych.
Część dochodu ze sprzedaży pluszaków IKEA przeznaczy na wsparcie programów edukacyjnych. Fot. IKEA