Ruszyła kampania wizerunkowa Canpolu Mama na medal. Fot. Canpol

Ruszyła kampania marki Canpol Babies „Mama na medal”. Do udziału zostały zaproszone internautki, które opowiedziały o swoich doświadczeniach związanych z macierzyństwem.

-Akcja „Mama na medal” nie powstałaby, gdyby nie szczere wypowiedzi bardzo wielu kobiet. To one pokazały, że macierzyństwo i opieka nad malutkim dzieckiem to wielki trud zasługujący na uznanie i niestety często niedostrzegany przez innych. Zapytaliśmy internautki „Czy będąc mamami na cały etat czujecie się doceniane przez bliskich za trud wkładany w wychowanie maluszka?”. Otrzymaliśmy kilkaset odpowiedzi pokazujących, że mamy czują się niedocenione. Mamy nadzieję pokazać dzięki tej akcji, że macierzyństwo to nie lada wyzwanie i powód do dumy – komentuje przedstawicielka firmy Canpol Kama Falandysz.

Sklepy stacjonarne, które zaangażują się w akcję informowania o kampanii, otrzymają od producenta dodatkowe materiały POS, natomiast sklepy internetowe będą mogły skorzystać z banerów reklamowych. Ponadto firmy, które zdecydują o włączeniu się do akcji, będą wyróżnione na stronie internetowej Canpolu.