13. edycja imprezy odbędzie się w dniach 22-24 lutego 2023 roku. Fot. Targi Kielce

Trzy dni wypełnione po brzegi branżowymi spotkaniami, premierami produktów i wystąpieniami ekspertów – tak w skrócie zapowiadają się lutowe targi Kids’ Time. 13. edycja imprezy odbędzie się w dniach 22-24 lutego 2023 roku. Cały czas trwa rejestracja online.

Stałym elementem imprezy jest Bussines Forum, które w nadchodzącej edycji zapowiada się bardzo ciekawie. Wśród prelegentów pojawią się m.in.: amerykańska ekspertka Reyne Rice; Paweł Szmidt Business Development Manager z RMD Research; Katarzyna Dziadkowska, HR Business Partner skillsinmotion.pl.; Dominka Maciejak, trener sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania w sklepach SkillPoint; Magdalena Jabłońska-Pudlak, kierownik Zespołu ds. Certyfikacji Ecolabel w Polskim Centrum Badań i Certyfikacji; Mike Korba Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com, ekspert marketing automation oraz dr Monika Żuraw z kancelarii prawnej Żuraw & Pikora. Obecność międzynarodowych marek oraz ekspertów przyciąga uwagę zagranicznych dziennikarzy. W najbliższej edycji swój udział zapowiedzieli m.in. goście z takich krajów jak: Stany Zjednoczone, Norwegia, Włochy, Turcja, Szwecja i Niemcy.

Wśród producentów zabawek, którzy zapowiedzieli udział w targach, nie zabraknie takich firm jak: Playmobil, Ramiz, Mario-Inex, Ty Poland, Wader, Dumel, Hemar, Cobi, Euro-Trade, Haba, Orbico, Tm Toys, MGA Entertainment, M&Z, Melissa and Doug, Beppe, AGS, PM Investment, Dami, Yamann.

Ubranka i tekstylia zaprezentują m.in.: Playshoes, Amy, Kids Inspirations, Pinokio, Amal, NIkola, Effiki, Ul&Ka, Hey Popinjay, Dear Sophie, Minimi, Weestep, Bembi, Stokkids, Babymatex.

Podczas targów pojawią się również producenci gier i przedstawiciele wydawnictw: Ateneum, Jawa, CzuCzu, Foksal, Nasza Księgarnia, Aksjomat, Kapitan Nauka, G3, Cartamundi, Egmont Tactic oraz Goliath.

W halach E i F tradycyjnie pojawią się producenci wózków i fotelików. W 2023 roku swoja obecność zapowiedzieli m.in.: Marko Tako, Euro-Cart, Adamex, Lionelo, Mini-Max, Muuvo, Apollo, Scandinavian Baby, Miko, Zopa Design, Team Tex Group, Roan, Carrello, Telforceone, 4 Baby, 4 Kids, SCP, Caretero. Nie zabraknie również producentów mebli dziecięcych: Klupś, Aruś, Waldin i Faktum Butor.

Na targach pojawi się nowa przestrzeń – strefa licencji, która służyć ma firmom i produktom licencyjnym. Stworzona specjalnie dla wystawców targowych przestrzeń będzie aktywna przez dwa dni: 22 i 23 lutego 2023 roku. Za tę strefę odpowiada redakcja portalu Nalicencji.pl oraz zespół firmy consultingowej Brand to Brand. -To ludzie z pasją i doświadczeniem w tego rodzaju biznesie, którzy znają jego potencjał i chcą promować oferty i produkty licencyjne, dzielić się wiedzą i zbudować środowisko biznesowe, promujące i rozwijające ten sektor produktów i usług w Polsce – mówi przedstawicielka organizatorów Marta Rodak.

Targi Kids’ Time to nie tylko nowości, ale również stałe, cieszące się od lat renomą wydarzenia towarzyszące. Jednym z nich jest konkurs Kids’ Time Star. W tym roku prestiżowa nagroda doczekała się własnej strony internetowej, na której można zapoznać się z sylwetkami członków komisji konkursowej oraz sprawdzić dotychczasowych zwycięzców w poszczególnych latach i kategoriach.

Gwiazda Kids’ Time to statuetka, która trafia w ręce producentów najlepszych, najciekawszych i najbardziej innowacyjnych produktów dla dzieci i ich rodziców. Każdego roku jury zapoznaje się z ofertą firm biorących udział w wydarzeniu, by wybrać najlepsze produkty prezentowane podczas targów. Wśród nominowanych artykułów znajdują się zarówno te, które debiutują na rynku, jak i te o ugruntowanej pozycji. Kolejnych laureatów prestiżowej nagrody poznamy podczas uroczystej gali w trakcie targów Kids’ Time.