Konkurs Alexandra

Producent gry Ale japa, Alexander, zaprasza do udziału w ogólnopolskim konkursie, który trwa od 15 maja do 30 września. Konkurs prowadzony jest równolegle na Instagramie i Facebooku. Firma zachęca konsumentów do robienia sobie zdjęć w maskach i publikowania ich w mediach społecznościowych. Do wygrania jest 10 tabletów oraz 20 zestawów gier o wartości 400 zł (Klejowy zawrót głowy, Gimatriks, Prawda czy wyzwanie, Rach-ciach Exclusive).

Informacja o konkursie pojawi się w serwisach społecznościowych i na stronie internetowej producenta. Rozpowszechniana będzie również przez współpracujących z firmą blogerów i vlogerów. Aby dotrzeć bezpośrednio do konsumentów, Alexander chce wykorzystać także imprezy, w których bierze udział. W związku z tym w trakcie wydarzeń plenerowych rozdawane będą maski reklamowe z informacją o zabawie.

W planach jest także zaangażowanie w akcję sklepów. Do dyspozycji są plakaty informujące oraz maski promocyjne. – Obecnie swój udział w akcji zgłosiło już prawie sto sklepów stacjonarnych. W czasie trwania konkursu spotkamy się na festynach i piknikach rodzinnych z kilkuset tysiącami klientów, którzy będą mieli okazję wziąć do ręki maskę promocyjną. Ale japa jest przyjazną, komiczną grą i sam jej charakter sprzyja zabawie. Jesteśmy przekonani, że dzięki akcji miliony Polaków dowiedzą się o grze, a spora grupa z nich pójdzie po nią do sklepów – mówi przedstawicielka firmy Monika Mikulska.

Firma zachęca właścicieli sklepów do udziału w akcji promocyjnej. Wystarczy wysłać e-mail na adres marketing@alexander.com.pl, by otrzymać materiały konkursowe. Więcej informacji na stronie organizatora: www.alexander.com.pl/konkurs.