
W związku z ciągłym rozwojem firma Maltex – producent akcesoriów do pielęgnacji dla dzieci i noworodków – poszukuje osoby na stanowisko Eksport Manager.
Zakres obowiązków:
• Poszukiwanie i rozwijanie portfela klientów,
• Bieżąca obsługa klientów eksportowych,
• Prowadzenie aktywnej polityki sprzedaży,
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
• Poszukiwanie nowych klientów na rynkach światowych,
• Przygotowanie i uczestnictwo w spotkaniach biznesowych w siedzibie firmy/siedzibach kontrahentów, tragach branżowych,
• Nadzór nad realizacją projektów sprzedażowych,
• Planowanie budżetu, przygotowywanie ofert cenowych, ustalanie warunków dostawy, nadzorowanie spływu należności.
Nasze wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w handlu międzynarodowym,
• Mile widziana znajomość branży dziecięcej,
• Mile widziana – znajomość j. niemieckiego,
• Znajomość j. angielskiego w stopniu pozwalającym na bardzo dobrą komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny,
• Biegła znajomość programów MS Office,
• Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,
• Doświadczenie w sprzedaży FMCG oraz markach własnych,
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i komunikacyjne,
• Doświadczenie i znajomość technik sprzedaży B2B.
To oferujemy:
• Stanowisko o szerokim zakresie działania w stabilnej firmie,
• Możliwość pracy hybrydowej,
• Bardzo dobre warunki finansowe w systemie: wynagrodzenie + prowizja od zysku ze sprzedaży w oparciu o UOP,
• Stałe wynagrodzenie w okresie próbnym.
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie swojej aplikacji mailem na adres kadry@maltex.com.pl.