W dniach 22 i 23 stycznia odbędzie się Marketplace Academy 2020 – konferencja, której organizatorem jest sopocki startup Nethansa. W trakcie trwania dwudniowego wydarzenia, które skupiać się będzie na zagadnieniach związanych ze sprzedażą za pośrednictwem międzynarodowych platform marketplace, odbędą się liczne warsztaty i profesjonalne wykłady, oparte o case study. Wydarzenie będzie miało charakter szkoleniowy i odbędzie się w warszawskim Digital Knowledge Village.

Przygotowując się do wydarzenia firma Nethansa przeprowadziła krótkie badanie wśród polskich przedsiębiorców oraz e-commerce managerów. Respondentów zapytano o to czego oczekują od tego typu wydarzeń i czego ich zdaniem brakowało w dotychczasowych inicjatywach w jakich brali udział. Aż 9 na 10 osób wskazywało na zbyt krótkie (często po 15/20 min) prelekcje, które miały zbyt teoretyczny charakter.

Marketplace Academy ma przyjąć zupełnie nową formułę, opartą przede wszystkim o wymianę praktycznych doświadczeń i dostarczanie pełnego know-how. Dlatego organizator zdecydował się na zaproszenie wykwalifikowanych i doświadczonych gości z zagranicy oraz pracę w małych, kameralnych grupach ćwiczeniowych podczas warsztatów. Wszystko to ma za zadanie pomóc w skutecznym budowaniu wirtualnej sieci sprzedaży.

-Planujemy dokonać konfrontacji teorii z praktyką, wykorzystując wiedzę i doświadczenie prelegentów reprezentujących cztery największe marketplace-y Europy. Wystąpienia będą skoncentrowane na praktyce. Obecnym na spotkaniu gościom chcemy przekazać tak wiele wiedzy jak to tylko możliwe – mówi Aleksandra Szarmach z Nethansy.

Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej

Dla naszych czytelników bilety będą dostępne z 20% rabatem, wystarczy wpisać kod promocyjny BranżaDziecięca2020.