Mattel promuje przed świętami m.in. Pictionary Air. Fot. Mattel

W listopadzie wystartowała kampania reklamowa promująca grę Pictionary Air Mattela. Bohaterem spotów Pictionary Air został Piotr Gąsowski, który wcielił się zarówno w rolę prowadzącego jak i uczestników show.

Reklamy nawiązują do prowadzonego w latach 90-tych przez Piotra Gąsowskiego teleturnieju, którego zasady opierały się na klasycznej wersji gry kalambury. Kampania obejmuje działania online na kanale YouTube oraz Instagramie i Facebooku.

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się

Mattel opublikował również tegoroczną reklamę świąteczną, Decybele radości. Wystąpiła w niej Beata Kozidrak. Reklamę można obejrzeć na kanale You Tube oraz na Facebooku. Wideo zobaczą także użytkownicy Allegro, na poświęconej akcji platformie Decybele Radości.

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się