Fot. BranzaDziecieca.pl

Piąta edycja Wrocław Fashion Meeting odbyła się w dniach 22-23 listopada we Wrocławiu. Obok dorosłej mody, prezentowanej na stoiskach ponad 100 projektantów, wzrosła liczba propozycji dla najmłodszych. Na wybiegu dziecięce trendy pokazały dwie marki, a w Strefie Kids Fashion swoje kolekcje zaprezentowało ponad 20 wystawców.

Wrocław Fashion Meeting to największe modowe wydarzenie we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku, odbywające się dwa razy w roku. Dziecięcy sektor po raz pierwszy w jego ramach wydzielono w czerwcu.

Podczas listopadowego modowego weekendu od razu można było zauważyć, że pomysł spotkał się z pozytywnym odbiorem – liczba wystawców nieco wzrosła, rodzice z pociechami pojawili się o wiele liczniej, a pokaz zamiast 15 minut jak podczas Wrocław Fashion Meeting w czerwcu, tym razem w niczym nie odbiegał od standardów prezentacji „dorosłych” kolekcji. W pierwszych rzędach zasiadły rodziny maluchów, pojawiających się na wybiegu, wyposażone we wszelki sprzęt rejestrujący: kamery, aparaty fotograficzne, smartfony i telefony. – W mało które wydarzenie wymierzonych jest aż tyle obiektywów – mówił Conrado Moreno, prowadzący pokaz.

Prezentacje rozpoczęły się od wizytowych, eleganckich propozycji marki EL Collection. W drugiej części pokazano codzienne, lecz niebanalne stroje z kolekcji Pixels od Loff Loff, które konferansjer zapowiedział jako stylizacje „słodkich buntowników”.

Dzieci wyprowadzane były przez modelki, choć w dwóch przypadkach dziewczynki prezentujące ubrania wolały pozostać w objęciach dorosłych „asystentek po fachu”.

Wszystko z ekspozycji pokazywanych przez wystawców Wrocław Fashion Meeting można było kupić detalicznie, jak i zamówić do sklepu.

Fot. BranzaDziecieca.pl