Marketplace Empik.com zakończył 2024 na czwartej pozycji w zestawieniu polskich platform e-commerce ((Gemius/Mediapanel XII 2024), docierając miesięcznie do ok. 11 mln realnych użytkowników. W grudniu sprzedaż w ramach Empik Marketplace wzrosła aż o 80% rok do roku. W czwartym kwartale otwarto także 7 nowych salonów stacjonarnych.
W ostatnim kwartale roku liczba zamówień na Empik.com wzrosła o niemal 20%, a w samym grudniu o blisko 30% względem 2023 roku. W 2024 r. platforma zanotowała także rekordowy Black Friday z niemal 100% dynamiką na Empik.com w porównaniu z rokiem poprzednim. Szczytowym dniem przedświątecznych zakupów był 16 grudnia – tego dnia klienci złożyli na Empik.com ponad214 tys. zamówień i kupili w ten sposób ponad 335 tys. sztuk produktów z oferty Empiku i sprzedawców Empik Marketplace.
Pod koniec roku Grupa Empik zawarła także umowy nowego finansowania z pięcioma bankami na łączną kwotę 350 mln zł. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na realizacje strategii korporacyjnej Grupy, w tym rozwój sieci sprzedaży do blisko 400 sklepów i rozbudowę oferty w ramach ponad 20 kategorii produktowych dostępnych w salonach i na Empik.com.
Ta strona wykorzystuje własne pliki cookies, aby działać prawidłowo. Korzysta też z plików cookies podmiotów trzecich, dostarczających narzędzia marketingowe i analityczne. Do informacji zbieranych w cookies podmiotów trzecich mają dostęp dostawcy tych narzędzi. Czy zgadzasz się na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies zgodnie z polityką prywatności?
Jeżeli tutaj zaglądasz, to znak, że cenisz swoją prywatność. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, na tej stronie został wdrożony mechanizm, który pozwala Ci kontrolować wykorzystywanie plików cookies oraz innych technologii śledzących.
Pliki cookies własne wykorzystywane są na tej stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony a pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w polityce prywatności.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie stosowane przez tutaj pliki cookies, kliknij w poniższy przycisk.
Te pliki cookies pozostają zawsze aktywne i nie masz możliwości wyboru w tym zakresie. Są to pliki cookies, dzięki którym w sposób prawidłowy funkcjonują m.in. formularze na stronie oraz mechanizm logowania do konta użytkownika i utrzymywania sesji po zalogowaniu. Ponadto, w plikach cookies własnych zapisywana jest informacja o dokonanych przez Ciebie ustawieniach plików cookies.
Korzystamy z Google Analytics, czyli narzędzia pozwalającego na gromadzenie, przeglądanie i analizę statystyk związanych z aktywnością użytkowników na naszej stronie. Kod śledzący Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie, które mogą być przez Google wykorzystywane przy budowaniu Twojego profilu użytkownika. Ponadto, informacje z Google Analytics mogą być wykorzystywane w ustawieniach kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem Google Ads. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia Google.
Korzystamy z Salesflare, narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Salesflare używa plików cookies, aby automatycznie gromadzić informacje na temat Twojej interakcji z naszą stroną oraz z naszym zespołem sprzedaży. Dane te pomagają nam lepiej rozumieć naszych klientów i dostosowywać nasze działania do Twoich potrzeb. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć pliki cookies związane z Salesflare.
Na tej stronie osadzane są multimedia z serwisów YouTube i Vimeo. Odtwarzacze tych serwisów wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od ich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z odtwarzaczami, ale wtedy nie będziesz w stanie obejrzeć treści osadzonych w formie odtwarzaczy.