Debiut Mon Petite Blue na targach Czas Dziecka.
Debiut Mon Petite Blue na targach Czas Dziecka. Fot. BranzaDziecieca.pl

W ofercie warszawskiej firmy Motherhood zajmującej się produkcją akcesoriów dla kobiet w ciąży i dzieci pojawiła się nowa marka Mon Petit Blue.

Produkty z logo przedstawiającym niebieskiego kota: śliniaki i uniwersalne woreczki miały premierę na targach w Kielcach. – Nowość została bardzo dobrze oceniona przez gości, którzy trafili na nasze stoisko. Podobał się design i wykonanie – mówi przedstawicielka firmy Joanna Nowacka (na zdj.).

Firma Motherhood została założona przez Justynę Garstecką pod koniec 2006 r. Pierwszym wprowadzonym na rynek produktem była poduszka dla kobiet w ciąży, która dwukrotnie uzyskała odznakę Złoty Brzuszek miesięcznika M jak mama. Przedsiębiorstwo oferuje również m.in. przewijaki, rożki, kocyki, pościele, ręczniki i śpiworki.

Produkty marki Motherhood poza polskim rynkiem kupić można także w Niemczech, Finlandii, Czechach, Hiszpanii, na Słowacji, Litwie i Łotwie.

Debiut Mon Petit Blue na targach Czas Dziecka. Fot. BranzaDziecieca.pl