
Paulina Krupińska, modelka, prezenterka prowadząca na antenie TVN Style program „Wychować i nie zwariować”, Miss Polonia, pedagog i mama została ambasadorką marki Whisbear.
-Z Misiem Whisbear zaprzyjaźniłam się od pierwszych dni życia mojej córki. Jest świetnie wykonany – to od razu rzuca się w oczy. Ale najlepsze jest zastosowanie zabawki. Whisbear towarzyszy nam w każdej podróży i codziennie podczas zasypiania, które – dzięki misiowi – trwa zdecydowanie krócej – mówi ambasadorka.
Prezenterka będzie promować markę i jej sztandarowy produkt czyli Szumiącego Misia Whisbear z funkcją CRYSensor w kampanii jesień 2016/zima 2017. Działania obejmować będą głównie promocję w internecie oraz akcje specjalne.
Szumiące Misie Whisbear to marka, stworzona 2 lata temu przez 2 siostry, która szybko przebiła się na rynki zagraniczne, między innymi za sprawą księżniczki Charlotte z brytyjskiej rodziny królewskiej, której twórczynie Misia przekazały, specjalnie dla niej wykonaną, szumiącą przytulankę.
Marka zdobyła wiele nagród, m.in. Innovation Award – nagrodę przyznaną na targach Kind + Jugend w Kolonii. Założycielki firmy na zaproszenie prezydenta Baracka Obamy i Departamentu Stanu USA gościły na prestiżowej konferencji w Nairobi.