Polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci – Coccodrillo wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną promującą kolekcję Back To School. Spot reklamowy jest emitowany w TVP oraz stacjach tematycznych TVN – TVN Style oraz HGTV.

Równolegle prowadzone są aktywności w Internecie: działania online objęły komunikację w mediach społecznościowych oraz na portalach internetowych, a także reklamy w prasie parentingowej.

Spot telewizyjny kampanii Back To School, promowanej hasłem #bettertogether, różni się od dotychczasowych filmów wizerunkowych Coccodrillo. Marka skupia się w nim na historii małych bohaterów, na emocjach, które towarzyszą powrotowi do szkoły.

W salonach stacjonarnych Coccodrillo oraz w sklepie internetowym marki na pl.coccodrillo.eu dostępne są m.in. stylizacje na rozpoczęcie roku szkolnego, wygodne ubrania na co dzień, stroje na zajęcia sportowe oraz artykuły szkolne. Nowością w asortymencie marki są produkty licencyjne.