Plażowe Mistrzostwa Budowniczych z firmą Wader-Woźniak. Fot. Materiały prasowe

Dwadzieścia trzy plaże, dziesiątki usypanych budowli, setki uczestników w wieku od 1 do 101 lat, pozytywna rywalizacja, dużo radości i jodu w powietrzu – zakończyły się kolejne Plażowe Mistrzostwa Budowniczych.

Firma Wader-Woźniak od samego początku jest partnerem mistrzostw, a na wydarzeniu obecna jest ze swoją strefą zabaw dla dzieci, w której najmniejsi budowniczowie mogą wznosić swoje zamki, robić babki z piasku i brać udział w wielu konkursach., m.in. w najważniejszej rywalizacji – zawodach w usypywaniu najwyższej wieży.

– Plażowe Mistrzostwa Budowniczych łączą pokolenia, urlopowiczów z całej Polski i zagranicy, a dzieciom, dzięki marce Wader, zapewniają fantastyczną, nieograniczoną i rozwijającą zabawę. Inicjatywy, które wpisują się w filozofię marki Wader, zachęcające dzieci i całe rodziny do podejmowania aktywności na świeżym powietrzu były, są i będą przez nas wspierane – mówi Ewelina Kozielska, dyrektorka marketingu firmy Wader-Woźniak. – Nie mogło nas również zabraknąć podczas Plażowych Mistrzostw Budowniczych, bo przecież lato to czas, kiedy nasze logo jest wszędzie obecne, a zestawy letnie królują na plażach i w piaskownicach – dodaje.
Tegoroczna edycja Plażowych Mistrzostw Budowniczych odbyła się na 23 bałtyckich plażach, od Międzywodzia do Jastarni.