Izba Gospodarki Elektronicznej opublikowała poradnik dla osób startujących w e-biznesie. Fot. Igor Tishenko/Depositphotos

Izba Gospodarki Elektronicznej opublikowała poradnik dla managerów i przedsiębiorców, którzy chcą założyć własny e-biznes lub rozpocząć sprzedaż w kanale online.

W Poradniku e-Izby: B2B e-commerce oprócz m.in. analizy rynku i potrzeb klientów autorzy proponują również konkretne rozwiązania w obszarze HR, marketingu czy IT, które składają się na sukces w e-handlu.

Wiedzą podzieliło się osiemnastu ekspertów biznesowych z firm zrzeszonych w e-Izbie. W publikacji przedstawione zostały obszary kluczowe przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej czy rozwijaniu nowego e-biznesu.

Poradnik został podzielony na 18 rozdziałów. Autorzy podpowiadają w nich m.in. jak: wyznaczyć cele biznesowe; wybrać grupę docelową; przeprowadzić analizę potrzeb klientów biznesowych i skutecznie pozyskać ich uwagę; wyróżnić się na tle konkurencji; efektywnie zarządzać projektami e-commerce.

Pierwsze 3 rozdziały poradnika są ogólnodostępne na stronie e-Izby. Pełna wersja jest dostępna tylko dla firm zrzeszonych w e-Izbie.